Otsing sellest blogist

Palve haige inimese eest

Palve haige inimese eest

See palve on saadaval ka järgmistes keeltes: Inglise - Hispaania.

Vahetage sõnad "haige" eest isiku nimi olete palvetanud. Kasutage seda palvet paluda jumaliku tervenemise meestele ja naistele.


Jehoova Jumal, et paraneb.

Palun võtke vastu minu palve nimel see haige naine. Tema keha vajab teie ravi.

Ajalugu näitab, et seal on midagi teile võimatu.

King Hiskija oli lähedal surma. Ta palvetas ja sa kuulnud teda. Sa terveks. Sa andsid talle palju eluaastaid.

Palun ravib teda, kui ta on kuulekas oma juhised. See meenutab mulle Naaman. Ülem armee. Ta kuulis ja sai oma paranemist.

Sooviksin leida inimene oma tervendavat jõudu. Inimene nagu Eelija. Ta palvetas poja lesk naine. Poiss taastunud. Palun tooge et selline inimene palvetada tema eest.

Laulus 41: 1-3 tegite ilus lubadusi. Need lubadused on hea inimesele. Palun anna oma tugevust. Säilitada teda, sest ta on haige.

Palun teda veenda jääma tagasihoidlik. Ära lase tal eksinud nagu King Asa. Kuningas oli haige. Ta ei püüdnud teie abi ja ta värvitud.

Olen ka õnnistada arstid. Ma õnnistan inimesed, kes hoolitsevad tema eest. Las nad kõik saavad oma tarkust. Aidata neil teha kindlaks haiguse põhjus.

Jumal, aita teda mõista, kes sa oled. Abi teda alandama teile. Ära lase tal kannatavad hävitamine tema keha.

Ma õnnistan hinge ja vaimu selle haige naine. Võib tema usk tugev. Uskmatu ei saa oma tervendav puudutus.

Palun anna oma head vaimu. Ma tean, et see aitab tal üle saada tema haigus.

Ma külastan teda. Anna mulle targad sõnad temaga rääkida. Ta vajab usku. Palun aidake mul tuua lootust tema elu.

Ma tahan, et õnnistada teda.

Issand, palun kasutage minu elus. Ma tahan võida teda õliga. Palun tervendada oma keha oma võidmine.

Jeesus, Mina usun võimu oma suure nime. Ma panen oma käed haige. Kinnitan ta oma tervise tagasi. Olgu see juhtub auks oma nime.

Püha Vaimu, teda aidata mõista. Jeesus võttis juba oma nõrkustele. Jeesus kandis ta haigeks. Abi teda uskuda, et terveks.

Kõikvõimas Jeesuse palun kuula seda palvet haigete eest.

Ma lugesin Mark 6. Ta ütleb, et inimesed puudutanud piiril oma riided. Nad said ravi. Lase tal seda puudutada. Anna oma tervendavat jõudu voolata. Taasta oma haige keha.

Tule Jeesus, jumalik ravitseja. Jalutage läbi ruumi, kus ta puhkab. Võtke ära kõik peale haiguste teda.

Vaata ja vaata tema seisund. Ta vajab veidi kätt. Sa tegid seda Peetruse ämma.

Jeesus, Piibel ütleb, et paljud haiged inimesed tulid sina. Sa tegid nad terveks. Palun teha sama selle isikuga.

Palun ta terveks, kui ta läheneb teile. Ma palvetan, et ta järgib alati sinuga kuhu iganes sa minna.

Ta ootab teid. Kas kaastunne ja ravib teda tema haigus.

Isa Jumal võib oma firmaväärtust teha oma keha ja hinge.

In Jeesuse nimel

Aamen.

________________________________

Mul on hea meel, et sa palvetasid "Palve haige inimese eest"!

Nüüd ma kutsun teid üles teise palve. See on kõige olulisem palve.
See palve saavad oma igavikku.

Palun järgige linki:


________________________________

Mis sa arvad seda palvet?

Palun jätke oma kommentaarid allpool.

Aitäh!

Palve haige inimese eest. Inspireerituna neid salme Piibli: Esimene Moosese raamat 48:1 - Kolmas Moosese raamat 13:21-37 - Esimene Saamueli raamat 30:11-13 - Esimene Kuningate raamat 17:7-24 - Teine Kuningate raamat 5:1-14 - Teine Kuningate raamat 20:1-6 - Teine Ajaraamat 16:12-14 - Jesaja 10:12-18 - Jesaja 33:24 - Psalmid 41:1-3 - Õpetussõnad 18:14 - Matteuse 4:23 - Matteuse 8:14-17 - Matteuse 10:8 - Matteuse 12:15 - Matteuse 14:14 - Matteuse 14:35 - Matteuse 15:30 - Matteuse 25:36-44 - Markuse 1:32 - Markuse 6:5-6 - Markuse 6:13 - Markuse 6:56 - Markuse 16:17-18
Piibel - Pildid: Haige

1 kommentaar:

  1. Kui oled haige lisada oma palve taotluse.
    Palun kirjuta oma kommentaare ja küsimusi.
    Aitäh!

    VastaKustuta

Palun jätke küsimus või hea ja konstruktiivne kommentaar siia.