Otsing sellest blogist

Hommikupalvus

hommikupalvus

See palve on saadaval ka järgmistes keeltes: Inglise - Hispaania.

Jumal, ma otsustate alustada sel päeval teiega.

Ma tulen sinu juuresolekul kõikvõimas Jumal. Ma teile pakkuda kiidab ja tänulikkust. Palun saada oma palve meeldiva aroomiga oma kohalolekut.

Ma tänan teid, mu Jumal. Ma alandab ennast oma kohalolekut. Ma otsin oma abi. Ma tean, et sa oled mulle andnud mulle oma lunastuse tänaseni.

Jumala Vaim, täna ma olen kuulekas oma juhised. Palun aidake mul teha Isa tahtmist.

Täna on alguses minu parimad päevad.

Olen valmis päev, et luua midagi uut, ilusat ja kasulikku. Kõik saavad kasu. Sa tegid seda geneesi ja ma imiteerisin oma tööd.

Täna olen andnud sulle kõik jõudu oma töö tegemiseks. See oleks tõhus, pühendunud ja professionaalne.

Jumal, ma ei karda seda, mida küsite minult. Palun võitke oma vaenlasi, sest ma teen seda.

Jeesuse nimel õnnestun. Marssin, et võita oma lahingud.

Andke andeks, kui ma olen mässaja. Viimane asi, mida ma tahan, on mulle ja mu perekonnaga mu viha tekitada.

Ma andestan neile, kes solvunud mind. Anna mulle võimalus ja ma lahendada minu probleeme teiste inimestega.

Aidake mul võita usaldust teiste inimestega. Igaüks peab rääkima ka mind.

Lord anna mulle oma pakkumise. Palun kasutage midagi ja kõik õnnistada mind.

Täna ma otsustan, et kõrvaldada oma elust kõik patud. Ma elan pühadusest. Las ma vaatan su au, su märke ja imesid.

Ma pean olema teie poolel. Tahan elada pidevas võidu. Jumal, ma tean, et sa võid teha suuri asju oma elus.

Issand, palun saatke täna võimas ingel. Command teda kõrvaldada kõik takistused oma teed.

Homme tõuseb ülendab teid suured võidud. Ma kuulutavad, et homme mu silmad näevad oma pääste minu elus.

Ma toime tulla oma kohalolekut igal hommikul. Ma tänan teid ja ülistada teid väga meelevalda.

In Jeesuse nimel

... Aamen!

_______________________________

Mul on hea meel, et sa palvetasid "Hommikupalvus"!

Nüüd ma kutsun teid üles teise palve. See on kõige olulisem palve.
See palve saavad oma igavikku.

Palun järgige linki:


_______________________________

Hommikupalvus. Mis sa arvad seda palvet?

Palun jätke oma kommentaarid allpool.

Aitäh!

Inspireerituna neid salme Piibli: Esimene Moosese raamat 1:5-31 - Esimene Moosese raamat 26:31 - Esimene Moosese raamat 28:18 - Teine Moosese raamat 7:15 - Teine Moosese raamat 8:20;23 - Teine Moosese raamat 9:5 - Teine Moosese raamat 17:9 - Teine Moosese raamat 30:7;33 - Teine Moosese raamat 34:2 - Teine Moosese raamat 34:4 - Joosua 3:5 - Joosua 7:13 - Joosua 8:10 - Joosua 11:6 - Joosua 22:18 - Esimene Saamueli raamat 11:9 - Esimene Saamueli raamat 17:20 - Esimene Kuningate raamat 17:6 - Teine Kuningate raamat 7:1 - Teine Kuningate raamat 19:35 - Esimene ajaraamat 23:30 - Teine Ajaraamat 20:17 - Rutt 2:7
Piibel - Pildid: Baker rand

2 kommentaari:

Palun jätke küsimus või hea ja konstruktiivne kommentaar siia.