Otsing sellest blogist

Palve naise saamiseks

Palve naise saamiseks

See palve on saadaval ka järgmistes keeltes: Inglise - Hispaania.

Hea armastuse Jumal,

Ma palun teie abi. Palun kuula mind.

Ma tunnistan, et ma ei tea midagi tõelise armastuse. Ma vajan su tarkust.

Otsisin õige naine. Ma ei ole leidnud teda.

Jumal, vaid te teate kõigile. Sa tead, kes on täiuslik naine minu jaoks. Aidake mul leida vooruslik naine.

Selline olukord põhjustab viletsust ja ahastus mu hinge.

Palun panevad mind teda. Sa aitasid Isaac leida Rebeka. Sa aitasid Jacob kohtuda Rachel. Juhend mulle ka !.

Ma ka aru, et ma pean tegema minu poolt. Pean saama mees vastavalt oma pilt. Ma tean, siis saada oma õnnistuse.

Ma olen palvetanud abikaasa; ja ma luban, et ...

- Ma kannatlikult ootama teda.

- Ma alati näidata oma hellust.

- Ma olen nõus andestama ja taastada.

- Ma ei ignoreeri teda. Ma alati teda kuulata.

- Ma olen armuline teda.

- Ma ei ole juhuslik asjade teiste naistega. Ma tean, et nad suunavad mu süda eemale mu naine.

Minu armastus temaga koos elada. See jääb kestma kogu tee.

Minu armastus tema on alati konstantne.

Minu armastus tema jõuab taevas.

Minu suudleb rahuldada tema.

Ta usaldab mind.

Meie armastus ületab teiste naudingud elus.

Aidake meil kasvada stabiilne armastus. Aidake meil harjutada andestust.

Aidake meil kaotada vastastikuse rikkumisi. Ma tahan armastust ja mitte viha.

Ma ei ole täiuslik mees. Aga ma palvetan, et ta ei saa kunagi vihkavad mind.

Rasketel aegadel võib tulla. Ärge andke meile lahku üksteisest.

Ma tahan olla nagu sina Jeesus. Ma tahan olla esimene, kes aitab, kui ta seda vajab.

Jumal, ma tahan olla vapper mees, et ta saab austada.Abikaasa ta imetleb.

Ma palvetan, et ta ei saa kunagi eitada mulle oma armastust ja truudust.

Ma õnnistan teda, et olla keegi, kes toetab mind minu töö.

Ma õnnistan teda nõnda, et ta saab areneda minu armastus.

Ma õnnistan teda saada naine, kes hoolib meist.

Ma õnnistan teda jääda armas naine.

Kinnitan, et ainult tema armastus rahuldab mind kogu aeg.

Jumal, õnnista meid. Seega me nautida võlusid armastus igavesti.

Õnnista meid, et moodustada pere. Anna mulle oma tarkust ja armastust, et muuta see võimalik.

In Jeesuse nimel

Aamen.

___________________________________

Mul on hea meel, et sa palvetasid "Palve naise saamiseks"!

Nüüd ma kutsun teid üles teise palve. See on kõige olulisem palve.
See palve saavad oma igavikku.

Palun järgige linki:


___________________________________

Mis sa arvad seda palvet?

Palun jätke oma kommentaarid allpool.

Aitäh!

Palve naise saamiseks; inspireerituna neid salme Piibli: Esimene Moosese raamat 1:26 - Esimene Moosese raamat 24 - Esimene Moosese raamat 29 - Esimene Kuningate raamat 11:1-2 - Esimene ajaraamat 16:34 - Psalmid 13:5 - Psalmid 25:6-7 - Psalmid 31:3;7 - Psalmid 33:22 - Psalmid 36:5 - Psalmid 52:8 - Psalmid 57:10 - Psalmid 63:3 - Psalmid 85:7 - Psalmid 86:17 - Psalmid 89:28;33 - Psalmid 90:14 - Psalmid 92:2 - Psalmid 94:18 - Psalmid 103:8 - Psalmid 119:149 - Psalmid 132:10 - Psalmid 136:4-9;12-18;23 - Õpetussõnad 5:19 - Õpetussõnad 7:18 - Õpetussõnad 10:12 - Õpetussõnad 15:17 - Õpetussõnad 17:9 - Koguja 9:1 - Ülemlaul 1:2;7
Piibel - Pildid: Naine

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Palun jätke küsimus või hea ja konstruktiivne kommentaar siia.