Otsing sellest blogist

Palve, et saada abikaasa

Palve, et saada abikaasa

See palve on saadaval ka järgmistes keeltes: Inglise - Hispaania.

Armastuse Jumal,

Ma tõstan oma palve teile.

Palun aidake mul leida hea abikaasa.Mees, kellele saan armastada ilma reservatsioonideta.Mees, kes mind armastab, kuidas Piibel õpetab.

Ma ei taha raisata oma aega koos casual lovers.

Ma tahan liituda jumalannaga. Järgmine põlvkond tuleb meile. Kõik need on õnnistatud lastega.

Piiblis öeldakse, et te tegite mehe vastavalt oma pildile ja sarnasusele. Palun andke mulle abikaasa tegelikuks tegelikuks pojaks.

Ma palvetan seda ...

Ta on hea kuulaja.

Ta on lahke ja annab inimesele.

Ta on alati valmis aitama, kui ma vajan teda.

Ta ei saa kunagi eitada mulle oma armastust ega suuda oma lojaalsust lepingu.

Ta suudab mulle andeks, kui ma ei suuda.

Ta ei ole mees antud romantilist asjade teiste naistega. King Solomon suutnud nii ja ta süda suunatakse teid.

Ta alati säilitab oma püsiva armastuse. Ta hoiab oma truu lepinguga minuga.

Ta on lahke ja kaastundlik abikaasa. Ta on pikk tunne mees.

Ta on mees, kes teab, kuidas võidelda elus. Me saavutasime selle

Ta peab alati meeles pidama, et näidata mulle tema hellust ja kiindumust.

Tema armastus ajas mind rasketel hetkedel.

Tema hoolt motiveerib mind edasi minema.

Tema armastus jõuab taevasse.

Tema armastus kestab terve elu.

Tema armastus ei lõpe kunagi.

Jumal, palun aita mind äratada minu huvi kogu oma projekte ja tegevusi. Ma tahan, et ta teaks, et ma olen tema tõeline partner elus.

Aidake mul rääkida ka sellest, kui palju ta armastab mind.

Ma kuulutavad, et ...

- Ainult tema armastus küllastatud mind.

- Tema armastus teeb mulle laulda rõõmu.

- Ma saaks usaldada oma armastust.

- Ma rõõmustada oma armastust vaatamata ängi ja kurbust elus.

- Ma muutuvad pakkumise naine, sarmikas ja ilus oma silmad. Minu armastus võluma teda kogu aeg.

- Me elame armastav üksteist korda ja küllu.

- Ma hakkab õitsema tema kõrval elades kindel oma armastuses.

- Tema armastus minu jaoks on parem kui elu.

- Ma naudivad suudleb huuli rohkem kui vein.

Ja koos me juua tass armastus.

... Aamen

________________________________

Mul on hea meel, et sa palvetasid "Palve, et saada abikaasa"!

Nüüd ma kutsun teid üles teise palve. See on kõige olulisem palve.
See palve saavad oma igavikku.

Palun järgige linki:


________________________________

Mis sa arvad seda palvet?

Palun jätke oma kommentaarid allpool.

Aitäh!


Palve abikaasa; inspireerituna neid salme Piibli: Esimene Moosese raamat« eelminejärgmine » raamat
1:26 - Teine Moosese raamat 20:6 - Neljas Moosese raamat 6:25 - Neljas Moosese raamat 14:19 - Viies Moosese raamat 10:18 - Esimene Kuningate raamat 11:1-2 - Esimene ajaraamat 16:34 - Iiob 10:12 - Psalmid 21:7 - Psalmid 25:6;7 - Psalmid 31:7 - Psalmid 36:5 - Psalmid 52:8 - Psalmid 63:3 - Psalmid 85:7 - Psalmid 86:17 - Psalmid 89:28;33 - Psalmid 90:14 - Psalmid 92:2 - Psalmid 94:18 - Psalmid 101:1 - Psalmid 103:8 - Psalmid 119:76;149 - Psalmid 130:7 - Psalmid 136:5-9;12-25 - Õpetussõnad 5:19 - Õpetussõnad 7:18 - Õpetussõnad 15:17 - Õpetussõnad 17:9 - Ülemlaul 1:2;7 - Piibel - Pildid: Abikaasa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Palun jätke küsimus või hea ja konstruktiivne kommentaar siia.