Otsing sellest blogist

Palve Eest Raha


See palve on saadaval ka järgmistes keeltes: Inglise - Hispaania.

Jumal taeva ja maa,

Absoluutne omanik kõik kuld ja hõbe. Ma tugineda teie abi minu rahandust.

Issand, palun korrutada toode minu töö. Mul on vaja maksta oma võlad ja väärikalt elada.

Tahan areneda. Tahaksin pärida omadused oma lastele kunagi.

Olen teadlik, et hea ja halb korda jõuab kõigile. Ma tunnistan ma vajan sind!

Aita mul olla tark ja arukas kõigis ettevõtlust.

Anna mulle:

- Intelligence uurida ja õppida. Pean aru, kuidas hallata ja investeerida.

- Teie tarkust. Pean olema õigus tagasi lükata raha, kui see ei ole hea minu jaoks.

- Võime teha aus äri. Ma ei taha häbistama teile.

Jumal, sa väärid suurepärane teenistujaid. Ma tahan olla võimeline tootma kahekordse keskmise.

Ma tahan olla tõhus kõigis ettevõtetes. Sinu usaldust minu kasvab. Sa lõpuks usalda mind rohkem kui sa algselt andis mulle.

Ma ei sõltu raha. Sa õpetasid seda oma jüngritega. Ma olen oma jüngri nüüd.

Ainult oma tarkust annab mulle elu. Raha ei ole.

Ma ei taha käituda nagu meelitaja. Samuti vabandusi, et saada raha teistest.

Aita mul mõista, et ...

- Raha ei ole minu sõber.

- Ma ei tohi kunagi armastan raha. Paber ei ole küllastatud hinge.

- Armastust raha on kõige kurja juur.

Inimesed, kes himustama raha suunatakse teid. Paljud kurja juhtub neid inimesi.

Jumal, hoia mind eelistades raha rohkem kui sina.

Üks teie jüngrid reetis sind 30 hõberaha. Seejärel sooritas enesetapu.

Hoia mind halb maine.Maine inimene, kes armastab raha.

Selle asemel, ma kasutan oma raha ülendab teid. Aitan ehitamise ja hooldamisega oma tempel.Koht, kus oma nimi on teeninud. Sul on ülendatud keset ühiskonda.

Jumal, ma luban teile, et ...

- Ma tulen tagasi raha, kui ma saan rohkem kui ma peaks. Ma ei hoia raha, mis kuulub kellelegi teisele.

- Ma ei armasta raha. Ma olen rahul sellega, mis mul on. Sa lubasid mulle; "Ma ei jäta teid kunagi ega jäta sind maha!".

- Ma ei tööta kasuvõtja. Ma ei käitu nagu liigkasuvõtja minu vennad ja õed. Ma ei võta neid huve.

- Ma alati pöörata mu töötegijaid lõpus iga päev. Ma ei taha, et nad lähevad nutt teile. Ma ei taha olla süüdi mõistetud patust nende vastu.

- Ma ei nõustu kunagi raha haiget inimest. Palju vähem oma rahva vastu Iisraelis.

- Ma ei nõustu Vääryydellä raha. Ma tean, et see varsti lõpp.

- Ma ei võta altkäemaksu tahes.

- Ma ei altkäemaksu kohtunikele ja asutused.

- Ma ei prostituut mu keha. Ma ei saada kasumit prostitutsiooni. Ma ei anna sulle pakkumisi välja need kasumid.

Sa oled juba andnud mulle palju õnnistusi. Ma tean, et sa annad mulle rohkem. Ma hoolitseda nende ustavus.

Palun aidake mind korraldada oma rahandust. Ma tahan, et oleks võimalik teistega jagada.

Ma tahan olla nagu sina Lord. Keegi võimeline paljunema õnnistusi. Võimelised Kyllästyttää nälga rahvahulgaga.

Ma tahan olla abistaja teistele. Ei tohi olla vaeseid minu kogukonnas.

Ma teenin inimeste armastus. Pole raha eest.

Ma ei ole enam ülbed. Nüüd ma alandlikult öelda: "Jumal tahab, ma õnnestub!"

In Jeesuse nimel

Aamen.

______________________________

Mul on hea meel, et sa palvetasid "Palve Eest Raha"!

Nüüd ma kutsun teid üles teise palve. See on kõige olulisem palve.
See palve saavad oma igavikku.

Palun järgige linki:

Palve Lunastuse


______________________________

Mis sa arvad seda palvet?

Palun jätke oma kommentaarid allpool.

Aitäh!


Palve Eest Raha; inspireerituna neid salme Piibli: Esimene Moosese raamat 43:12 - Teine Moosese raamat 22:25 - Kolmas Moosese raamat 25:36-37 - Viies Moosese raamat 23:17-19 - Viies Moosese raamat 24:15 - Teine Kuningate raamat 4:1-7 - Teine Kuningate raamat 5:26-27 - Teine Kuningate raamat 12:5;14 - Psalmid 15:5 - Õpetussõnad 13:11 - Õpetussõnad 17:16 - Õpetussõnad 19:14 - Koguja 5:10 - Koguja 7:12 - Koguja 9:11 - Miika 3:11 - Haggai 2:8 - Matteuse 27:5 - Markuse 6:8;37 - Luuka 14:28 - Luuka 16:14 - Luuka 19:13;16;24 - Apostlite teod 4:34 - Pauluse esimene kiri korintlastele 16:2 - Pauluse esimene kiri tessalooniklastele 2:5 - Pauluse esimene kiri Timoteosele 3:3 - Pauluse esimene kiri Timoteosele 6:10 - Kiri heebrealastele 13:5 - Jaakobuse kiri 4:13 - Peetruse esimene kiri 5:2 - Juuda kiri 1:11 Piibel - Pildid: Raha

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Palun jätke küsimus või hea ja konstruktiivne kommentaar siia.