Otsing sellest blogist

Palve Töö Eest

Palve Töö Eest

See palve on saadaval ka järgmistes keeltes: Inglise - Hispaania.

Halastaja Jumal, ma alandlik ise teile.

Vabandame võimalike sõnakuulmatuse ja kuritegude vastu. Ma tunnistan, et ma ei ole suutnud. Anna mulle andeks.

Palun anna mulle oma tarkust. Ma vajan sind.

Ärge laske teistel varastada puu minu töö. Ma ei taha sattuda needus.

Sul tõsi õigluse töötaja. Paljud ettevõtete omanikud on ebaõiglane. Nad ei julge tulekahju töötaja tühjade kätega.

On ülemused, kes kohtlevad töötajat julmust. Nad rõhuvad sunnitööga. Nad ainult hoolitseda selle eest, mida neile kasu. Nad ei hooli teised. Palun päästa mind neilt.

Orjastamist ja kuritahtlik töö on jube. Ära lase mul elada kibe elu tõttu halba tööd.

Kuula halastav süda. Vaata, kui palju rõhku pandud, et töötajad. Palun mulle andma. Päästa meid !.

Aga ma ka olema hea spetsialist. Anna mulle oskusi, et luua suurepärane töid. Ma tean, et oma õnnistuse annab mulle edu.

Ma kinnitan teile, et ...

- Ma aitan inimesi, kes vajavad süüa;

- Ma olen helde teised minu õnnistusi;

- Ma ei küsi kunagi kellelegi tagasi, mida ma vabatahtlikult andis neile;

- Ma laenata paljudele inimestele. Aga ma ei saa enam laenata keegi.

Palun õnnistab mind. Ma palun teid kogu südamest. Sinu õnnistus on edukad minu töö, minu pere, minu vara ja minu tulevik.

Avage taevas. Avage oma helde aarded. Vala oma vihm õnnistusi minust üle. Lubage mul saada neid täna.

Anna oma jõukust minu säästud, mu kätetöö ja maa sa andsid mulle.

Ma olen sõnakuulelik teile. Järgin oma tellimusi. Teie elu näide on minu eluviis.

Sa töötasid kuus päeva ja puhanud seitsmendat. Ma teen sama.

Aidake mul oma perekonda taasühineda ja nendega rõõmustada. Täname teid oma töö viljade eest. Täname teid õnnistuste eest, mille olete meile andnud.

Jeesuse nimel,

Aamen.

___________________________________

Mul on hea meel, et sa palvetasid "Palve Töö Eest"!

Nüüd ma kutsun teid üles teise palve. See on kõige olulisem palve.
See palve saavad oma igavikku.

Palun järgige linki:


___________________________________

Palve Töö Eest. Mis sa arvad seda palvet?

Palun jätke oma kommentaarid allpool.

Aitäh!

Inspireerituna neid salme Piibli: Esimene Moosese raamat 3:17 - Esimene Moosese raamat 31:42 - Teine Moosese raamat 1:11;13-14 - Teine Moosese raamat 20:10 - Teine Moosese raamat 36:2 - Kolmas Moosese raamat 23:3 - Viies Moosese raamat 12:7;18 - Viies Moosese raamat 14:29 - Viies Moosese raamat 15:10 - Viies Moosese raamat 23:20 - Viies Moosese raamat 24:19 - Viies Moosese raamat 26:7-8 - Viies Moosese raamat 28:12;33 - Viies Moosese raamat 30:9
Piibel - Pildid: Töö

1 kommentaar:

  1. Tüüp siin töö nimi, mida soovid. Las teised aitab teil selle eest palvetama.

    Olete oodatud ka lisama motiveerivat sõnumeid. Näpunäiteid inimestele, kes otsivad tööd. Piibli salme.

    Aitäh!

    VastaKustuta

Palun jätke küsimus või hea ja konstruktiivne kommentaar siia.