Otsing sellest blogist

Päästepalve

Päästepalve

See palve on saadaval ka järgmistes keeltes: Inglise - Hispaania.

Pääste palve on ilmselt kõige olulisem palve. Me peaksime seda nimetada # 1 palve.

See palve aitab teil alustada suhet Jumalaga. Selle palve siis:

- Nõus, et Jumal armastab sind,
- Nõus, et oled patune
- Saa Tema andestust oma pattude eest,
- Nõus päästmise plaani oma elu,
- Ja, vastu Jeesuse Kristuse oma Päästjaks.

Palvetame:

"Jumal, see on minu esimene palve teile. Ma teen seda, sest ma vajan sind.

Ma olen nõus, et ma olen patune. Ma ei ole osa teie perele. Kui ma suren täna, mu elu igaveseks kadunud. Ma ei taha seda. Ma tahan oma igavest elu.

Piibel ütleb, et sa armastad mind. Sina andsid elu oma poja. See oli ohvrit päästa. Jeesus suri minu asemel.

Ma ei saa aru, see ohver. Miks sa armastad mind nii palju?

Nüüd ma tulen teile alandlik süda.

Ma olen nõus oma pääste. Ma olen nõus oma andestust oma pattude eest. Ma tunnistan, et Jeesus Kristus on Issand minu elus. Ta on mu ainus päästja. Ma usun, et Püha Vaim äratas Jeesuse surnuist üles.

Sest kõik see, ma nüüd kuulutama, et olen päästetud. Mul on õigus olla laps taevase isa. Nüüd kuuluvad perega. Ma muutunud pärija kõik oma õnnistusi.

Täname Jumalat. Aitäh Jeesus. Aitäh Püha Vaimu.

Aamen."


Õnnitleme !!!

Sa oled palvetanud pääste palve. Olete nüüd osa Jumala perekonnast. Ta on isa ja me oleme vennad.

Piibel õpetab, et seal on palju õnnistusi ootab. Kõik, mida pead tegema, on neid lugeda ja uskuda. Jumal on vägev teile täieliku edu elus.

Ma kutsun teid üles liituma grupp inimesi, kes armastavad Jumalat. Uuring nendega Piiblit. Loe kõiki hüvitisi, privileegid, õigusi ja kohustusi, et teil on Jumala perekond.

Täitke see küsimustik ja ma:

- Õnnista oma elus, kui ma palvetan oma lugejatele,
- Aitab leida ressursse rohkem teada Jumalast, ja
- Soovin teile, kui ma avaldada uus palvetele.



Lõpuks, juhul kui te olete uudishimulik teada, kus ma saan neid ridu palvetada? Lubage mul jagada teiega Piibli salme, mis inspireeris see palve lunastuse.

- John 1:12 "Aga kõigile, kes Teda vastu võtsid, andis Ta meelevalla saada Jumala lapsiks, kes usuvad Tema nimesse.".

- John 3:16 "Sest nõnda on Jumal maailma armastanud, et Ta Oma Ainusündinud Poja , on annud, et ükski, kes Temasse usub, ei saaks hukka, vaid et temal oleks igavene elu! ".

- Roomlased 3:23 "... sest kõik on pattu teinud ja on Jumala aust ilma".

- Roomlased 5:8 "Ent Jumal osutab Oma armastust meie vastu sellega, et Kristus on surnud meie eest, kui me alles patused olime;".

- Roomlased 6:23 "Sest patu palk on surm, aga Jumala armuand on igavene elu Kristuses Jeesuses, meie Issandas!".

- Roomlased 10:9 "...Sest kui sa oma suuga tunnistad, et Jeesus on Issand, ja oma südames usud, et Jumal on Tema surnuist üles äratanud, siis sa saad õndsaks!".

- Ef 2:8-9 "Sest teie olete armust õndsaks saanud usu kaudu ja see pole mitte teist enestest; see on Jumala and; mitte tegudest, et ükski ei saaks kiidelda.".

Täname, et lugemine nii kaugele!

____________________________________

Päästepalve. Mis sa arvad seda palvet?

Palun jätke oma kommentaarid allpool.

Aitäh!
Allikas: Piibel - Pildid: Palve

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Palun jätke küsimus või hea ja konstruktiivne kommentaar siia.